fredag den 28. november 2008

My love for H&M

I en tid synes jeg det var alt for voldsomt og rodet inde i h&m butikkerne, det var simpelthen for uoverskueligt. Og da jeg ikk besidder den store tålmodighed, så blev mine besøg bare ikke særlig ofte. Men det ændrede sig pludselig en dag, og nu ELSKER jeg bare stedet.

De er simplethen så fantastiske til at spotte trends og give os dejlige (og billige) versioner af det. Og jeg må også sige at jeg synes jeg er ved at blive en rimelig go h&m spotter. For ja, de laver jo ikke bare kun skønne ting, der er også en masse ret underlige ting imellem (det her er jo bare min egen personlige mening).

Så hvis i har det på samme måde som jeg havde det med h&m, så er mit råd at lige give det en ekstra chance, for der er nogle kup inde imellem alle disse mange stativer.
Jeg ved da også at der er mange h&m lovers derude, for ellers ville alle de skønne ting på webshoppen ikke være udsolgt allerede ;)
Se f.eks. nogle af mine nye køb, hva synes i?!
Would love some feedback... ;)


Ha en dejlig fredag aften!
Nu vil jeg tage på arbejde, Århus har midnatsåbent i aften! Så kan i så få jeres rumper til Århus til noget midnight shopping... ;)

1 kommentar:

Charlotte D sagde ...

Crdiganen er ret fin. Lurede selv på den blå, men lod den hænge. Fortryder måske lidt nu :-S

C