søndag den 16. november 2008

Remembering New York


Hey all!


Sidder lige nu og arbejder på min praktik opgave, da jeg lige har været i praktik ved designeren Camilla Stærk... i New York! Yes, I know.. det VAR mega fedt!

Og sikke en by... Blir helt trist når man sidder her lille Danmark og tænker på The Big Apple, man vil bare tilbage...

Opgaven skal egentlig bare handle om hvad man har oplevet og så refereret til hvad man har lært på skolen (TEKO).

Men det er damn svært at tage sig sammen, og så er jeg tilmed blevet syg!
Men så hjælper det at kigge på dejlige billeder fra NYC, så her får i lige nogle af dem...!


Ha en go aften!

Udsigt fra Empire

Mig i Camilla Stærk´s butik

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej:) Jeg er en pige fra Aalborg, der også skal i praktik hos Camilla Stærk. Jeg står så og skal finde ud af hvor jeg skal bo, så jeg tænkte at jeg ville spørge dig, hvordan du gjorde det?

Med venlig hilsen

Emilie