onsdag den 7. januar 2009

Back from the dead!

Hey igen!
Glædelig Jul og Godt Nytår!

Har haft mig en lang og dejlig ferie, ja den er jo egentlig ikke slut endnu, for møder først i skole igen på mandag ;)
Jeg har også haft mig en lang pause fra bloggen, da den simpelthen har stået på julestress og hygge, så computeren blev lige lagt i hi. Men nu er jeg tilbage, klar på et nyt år og nye udfordringer!
Èn af de første ting der står på listen over ting der skal styr på i det nye år er: økonomien, for en SU og en umådelig stor trang til at shoppe, hænger bare ikke sammen.
Men så er det godt at man kan skaffe sig af med alt det gamle, så der kan blive lidt flere penge i lommen og derved flere penge at shoppe for ;)

Derfor starter jeg ud med her d. 2/2 og sælge mit tøj på KUPÈ i Århus, hvor der afholdes det månedlige KUP! hvor alle folk kan komme og sælge/købe brugt tøj.
Så hermed en opfordring til alle jer derude om at besøge mig dernede. En go mulighed for at finde nogle billige lækre ting i disse svære, fattige tider ;)

Håber i alle har haft en skøn jul og et brag af et nytår!

Ingen kommentarer: