mandag den 19. januar 2009

Jeg drømmer om..

At have dette på imorgen !
Elsker at sættet er så dejligt lyst! Mine tanker forsvinder hen til varmere og lysere dage... 
Toppen ligner én jeg prøvede fra Topshop her forleden dag, men min kæreste (og mig selv) fik snakket mig fra det. Disse jeans er valgt mest p.g.a. farven, jeg har selv lignende leggings fra VILA i den farve. 
Skoene ku jo bare være fantastiske at eje, men det sker nok ikk lige foreløbig ;) Men der er jo ingen skam i at drømme!
Jeg har altid været en guld pige, men er mere og mere blevet overbevist om at sølv er ok! Og så ku det være cool at give sådan et feminint sæt noget råt med Givenchy inspirerede kæder..
Er der nogen der har set lignende kæder i butikker? Diverse modeblade viser nogen fra glitter, men der har jeg været en del gange nu, og har ikk spottet dem.. Man ku jo selvfølgelig også bare sætte nogen sammen selv.. (Det andet var bare lidt nemmere ;)

NYHED! Min kæreste og jeg har fundet lejlighed og flytter i løbet af de næste par uger! Glæder mig ekstremt meget til at indrette lejligheden!

Imorgen i skolen skal jeg, i faget trend, fortælle om en nuværende trend! Jeg tror jeg vælger blonder... Men jeg ku også vælge nitter.. Nogle idéer, eller tanker?!



Ingen kommentarer: