tirsdag den 24. februar 2009

Dagens Outfit

Her var lige et Dagens outfit!
Vila leggings, Vila Oversize tee, H&M divided smykker, headband fra Accessorize

Grunden til mit overforbrug af Vila er simpelthen fordi jeg arbejder i en Vila butik! Og nu er det kommet til det at jeg ikk kan undvære deres leggings, har nok 10 par.. De er bare skønne, både pris og fit! Udover den fede farve jeg har på her, har vi også en rigtig cool model med lynlås som Trine har vist på hendes blog!

Ha en go dag!

/Henriette

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ihhh Henriette, jeg har søgt og søgt og søgt efter denne Oversized Tee alle vegne i nogle måneder.. og nu finder jeg den på dig.
Hvor har du købt den? Er du interesseret i at sælge den? og tror du stadig at de har den?
Er virkelig helt syg med dén!! :)
Min mail er zenja_m@hotmail.com, kan du ikke svare dértil?
Håber virkelig at du kan hjælpe mig..
Mvh
Zenja